شنبه، اردیبهشت ۱۵، ۱۳۸۶

بر شما حکومت می کنیم

بهم میگه من نمیدونم تو هر موقع به ما میرسی صحبت از سکس میکنی چطور حالا که به این رسیدی همش صحبت از سیاسته؟ میگم راست میگی...نمیدونم! شاید بخاطر اینه که از خودم حرفی واسه گفتن ندارم و صرفا دارم جواب مونولوگهای دیگران رو میدم. شایدم بخاطر اینه که اگه بخوام اون حرفهائی رو که دلم میخواد بزنم دیگه اصلا دور و برم کسی نمی مونه که بخواد جوابمو بده
پانوشت:میدونم که ملحدها و بی خدا ها زیاد شدن و این حرفها زیاد خریدار نداره اما به هر حال واسه اون دو سه تا مسلمونی که هنوز تو اتاقند بگم که میگن روز قیامت اینقدر به تاخیر می افته که تمام گرو هها و دسته ها بقدرت برسند و کسی نمونه که بگه اگه دنیا دست ما می افتاد اونو به یه جای بهتر تبدیل میکردیم.الان هم به نظرم دورهء بقدرت رسیدن زنها در عرصهء سیاسی جهانه و نشانه هاشم میشه در اقصی نقاط دنیا مشاهده کرد. من یکی که به شدت از این روند استقبال می کنم, در شرایطی که سیگونل رویال در یکقدمی ریاست جمهوری فرانسه است جائی خوندم که در صورت سقوط کابینهء ایهود اولمرت یکی از اصلیترین گزینه های جانشینیش وزیر خارجهء کابینشه که انصافا زن سمپاتیک و دوست داشنتی ایه.خدا کنه!

۹ نظر:

sima گفت...

salam
sex va siasat
2tashun ye chizan:

ناشناس گفت...

sex hamrahe siasat :D

mitoni doniaro fath koni

شقايق گفت...

to mitooni siasat madare sexy beshi

Armaghan گفت...

movafegham

ناشناس گفت...

khodaya toobe

ethan گفت...

bebind dostan doroste ke man be in mozoe ziad mipardazam ama be khoda zenegie man ham fdaghat ina nist!

ناشناس گفت...

rasti ye vaght filter mishi hosele nadarima

شقايق گفت...

midoonim baba ehtiaji nabood begi ;)

ناشناس گفت...

begoo bekh khoda ?!!!