سه‌شنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۶

ته ریش

داشتیم با تدی خرسه تو خیابون می رفتیم که یه دفعه یه زنه که اتفاقا خارجی هم بود پرید وسط خیابون و در حالی میخواست ازش رد بشه که خط کشی عابر یه چند قدم پائینتر بود به خرسه گفتم دیدی گامبو! اینا همه اش خالی بندیه که اینا با فرهنگنو و اینا ,چوب زور بالا سرشون بوده که همه شدن جنتلمن و مادموزل. اگه تو این سگدونی بودن صد بار از اینی که دیدی هم بدتر می شدن.هر کسی کافیه تو موقعیتش قرار بگیره تا تن به هر کاری بده!(بطور نسبی البته!)
پانوشت:آخ که چقدر من ته ریش دوست دارم.جدی واسم سواله که اینائی که هر روز ریششونو میزنن با کدوم انگیزه و حوصله ای اینکارو میکنن .منکه اگه زن داشتم همین هفته ای یکبارشم ریشهامو نمیزدم!(ایضا از دیگر شباهات من و جاستین!)

۶ نظر:

ناشناس گفت...

manam tah rish dos daram albate age be taraf biad. bazia ba tahrish namoratab dide mishan

ناشناس گفت...

خارجی های خر! مای خر!
من نمیدانم چرا دنیا شده طویله

شقايق گفت...

aa manam asheghe tah risham ziad

ناشناس گفت...

adat mikonim
hala hey khodeto be justin bechasboonaaa;):P:D
to say kon zan nagiriii:D

. گفت...

خارجي ها هم آدمن بالاخره و آدما هم به قول اون بالايي خر هستن!
البته اون خارجيها كه ايران رو كشوري متفاوت از دنيا ميديدن وفقتي ديدن همه دارن از نزديكيهاي خط عابر پياده مي پرن وسط خيابون فكر كردن كه اينجا اينطوريه! بالاخره هر كسي دوست داره وارد شهر هرت بشه! اين هم خودش از جنبه هاي توريسيتي ايرانه

اما در مورد ته ريش هرچند از اين جاستين متنفرم و خودم هم هركار كردم ريشم درنيومد-جديدا ته ريش مد شده! چون سكسي تره .. گويا دختراي امروزي يه مرد مي خوان كه مرد باشه! يا حداقل نشانه هاشو داشته باشه....

ناشناس گفت...

Aha
Inam mishe! :-B