پنجشنبه، اردیبهشت ۲۰، ۱۳۸۶

!روی لبها نه

کلا پسرها خیلی موجودات بد دهنی هستند. این وبلاگ ما رو هم نگاه نکنید من خودم از همه بد دهن ترم تو دنیای واقعی! اصولا یکی از عوارض وارد بر جوامعی که مختلط نیستند اینه که یک چنین اضمحلالهای اخلاقی پنهانی بر جامعه حاکم میشه
یادمه یه بار که بچه بودم رفته بودم توپخانه که میکرومو بفروشم با دلاله رفتیم بالا که دیدم یارو داره به رفیقش میگه که لبو بده بیاد من اون لحظه تا سر حد مرگ از اون یارو ترسیدم اما حالا بعد از گذشت سالها و در اثر موانست و مباشرت با رفقای ناباب این تیکه تو دهن خودم هم افتاده و به هر کسی میرسم میگم که لبو بده بیاد و از این صحبتها. اینا بود تا اینکه امروز با یکی از بروبچ مثبت که داره زن میگیره و همه جوره از هر گونه محصولات مستهجن اجتناب میکنه خداحافظی میکردیم که گفتم خب حسین جون لبو بده بیاد که دیدم اونم داره صورتشو میاره جلو گفتم خب واسه ماچ و بوسه و ما هم رفتیم جلو که دیدم نه! مثل اینکه جدی جدی میخواد لبو از ما بگیره که ما هم سریع منحرفش کردیمو و قضیه به خیر گذشت!
پانوشت:اما حالا از این قضایا گذشته اون حرفهائی که آدم میزنه رو خودش هم تاثیر میذاره دیگه.منم از وقتی این تیکه تو دهنم افتاده از این حرکتی که خارجیها تو خیابون از هم لب میگیرن خیلی خوشم اومده!

۹ نظر:

Armaghan گفت...

tamrin kon ta adatet biofte ....

ناشناس گفت...

khodaiesh toie havaie azad michasbe :D

Veron گفت...

pas bede biad:D

elz bitter گفت...

akh manam inghadr khosham miaaaad :D

ناشناس گفت...

adamaye esterlize...hateraate esterlize...

Bingala گفت...

albat begam ke in khanumaye mohtaram be moghash kheili bishtar are!!

ناشناس گفت...

bah bahhh cheshmam roshan digeee bahse labo loob mikonii;):P:))))))))))))))hahaa
hala bede biyadd:)))))
adat mikonim

شقايق گفت...

:D pesar kolli khandidam az dastet. hala bede biad!

sima گفت...

salam
man ke az in kar dar malae am motenaferam
rasti in word verfictioni ke gofti baresh daram chon sakhte chi hast?:D