پنجشنبه، فروردین ۰۹، ۱۳۸۶

اتفاقات اتفاقی

این شقایق خانوم از ما دعوت کردند که هفت مورد از اتفاقات مهم سال گذشته مو بنویسم چشم!
یک:عضو شدن در last.fm برام اتفاق جالبی بود و حس خوبی بهم داد کلا سال گذشته از نظر موسیقیائی سال خوبی بود و تقریبا تونستم به اون آهنگهائی که بیشتر دوست دارم گوش بدم.امکانی که در سالهای پیشتر برام مهیا نبود.
دو:از نظر تحصیلی پارسال شکست های بدی خوردم بطوریکه در شرایطی که در ابتدای سال جز پیش قراولان هم دوره ای هام بودم در انتهای سال و پی آیند یک سلسله وقایع ناگوار به یکی از عقب افتاده ترینها تبدیل شدم.البته کلا زندگی من همیشه همینجوریاس روی یک نوار یکنواخت حرکت نمی کنم و بالا پائین تو کارم زیاده
همین! متاسفانه یا خوشبختانه اتفاق تعیین کنندهء دیگه ا ی در سال گذشته برام اتفاق نیافتاده .کلا زندگیم بیشتر از یک مشت اتفاقات کوچولوی کم اهمیت تر تشکیل شده.اما خب اینم که دیگه خیلی کمه در نتیجه برام چاره ای نمیمونه جز اینکه خاطراتمو شخم بزنم ببنیم اصلا تو کل عمرم اتفاق بدرد بخور دیگه ای اتفاق افتاده؟
سه:در شش سالگی توسط یک دختر 15 ساله مورد سو استفادهء جنسی قرار گرفتم
چهار:در عنفوان نوجوانی انسان مومن و وارسته ای بودم که هر روز نمار جماعت میخوندمو یه بار هم در مسابقات سراسری قرآن سه مرحله پیشرفت کردم تا اینکه در مرحلهء چهارم پای امتحان قرائت به وسط اومد که بعلت داشتن صدائی انکر الاصوات مجبور به کناره گیری شدم
پنج:یه بار هم تو مدرسه مون شوخی شوخی یک تحقیق گروهی انجام دادیم و فرستادیم برای مسابقه که بعدا فهمیدیم تحقیقمون تو استان تهران اول شده اما بجای ما اشتباهی یه گروه دیگه رو دعوت کردن تو مراسم اختتامیه و اونها بجای ما رفتن روی سن
شش:یکبار هم همون موقعها یه سری عکس برگردون آدامسهائی موسوم به zagor رو جمع میکردیم که 32 شماره بود و شمارهء 32 اش هم دست فلک نبود.ما یه آدامس خریدیم و شانسی تو آدامس ما در اومد این تقریبا بهترین شانس زندگیم بوده
هفت:این شماره هم مجموعه ای است از خطاها و خیانتها و گناهان کثیفی که در طول زندگیم مرتکب شدم و شرمنده ام از تعریف کردنشون پس با اجازه تون این شماره واسه خودم بمونه

۶ نظر:

Veron گفت...

bebin dige goftan vagheye sale gozashte...na male N sal gozashte...to mage 7 salete ke male parsal ke 6 salet boode ro neveshti?!
che tond oomdam ha:D
amma khob shekasthaye tahsilit o ina tasliat...bekhoon yekam khob janam!

ناشناس گفت...

heh... khedmate berare khodam arezam ke& ma 2 ta faz darim unja...nebeshtam ke(ashghal o adab) in akhariaaaa hamash ashghali budan yeho zadam tu khate 2vomi ine ke injuri shod!

ناشناس گفت...

سلاممممم

عجب اعترافاتی کردیا

شقايق گفت...

merC ke neveshT ;)daghighan ba morede do ham dardam

Armaghan گفت...

ay baba yekiam maro davat kone:d

ناشناس گفت...

salam man ham az tarighe lagalleh dar mosabegheye oghab sherkat kardam rastee man to blogger blog baz kardam ama har dafe pword va uname ro ghabool nemikoneh rastee behem sar bezan:
bestflowers.blogfa.com