شنبه، اسفند ۲۶، ۱۳۸۵

خط قرمز کلفت

شنیدین دیگه که میگن تو خارج همه تو خانواده با هم راحتن و در مورد مسائل مختلفشون من جمله مسائل جنسی با هم صحبت میکنن. حالا اونهائی که این چیزا رو با حسرت واسه هم تعریف میکنن خبر ندارند که بابا تو مملکت خودمون هم از این جور جوهای صمیمی و دوستانه زیاد پیدا میشه نمونه اش همین خانوادهء ما. رفتم خونمون و به بابام میگم :بابا این مادر پیر ما کجاست؟ اونم میگه رفته بیرون.کنجکاو میشم و دوباره میپرسم:کجا؟ اونم باز میگه بیرون .منم تازه دوزاریم میفته:رفته آرایشگاه؟ اونم میگه آره
پانوشت:سادو مازوخیستی ترین گفتگوی امسال رو میتونید در شمارهء نوروزی همشهری جوان بخوانید:گفتگوی علی دائی و نیکی کریمی دربارهء رموز موفقیت! احتمالا اگه خود دکتر فروید هم عنوان این مصاحبه رو بشنوه عقده های جنسی دوران کودکیش دوباره واسش احیا میشه

۹ نظر:

ناشناس گفت...

کلی خندیدم .دمت گرم بابا



جذاب نمی دونم اما خوشگله

ناشناس گفت...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):D
adat mikonim

ناشناس گفت...

منم یبار با خانواده فیلم صح.نه دار دیدم. اسنم جزو اونا به حساب میاد؟
فرویدم دوست داره که سایپا قهرمان بشه نه؟

ناشناس گفت...

استم= اینم

Armaghan گفت...

ajab ...

ناشناس گفت...

راستی من از فردا نیستم

دلم برای پست هات تنگ میشه

سال نو مبارک

ناشناس گفت...

سلا دوست عزیز
این پستت هم دلنشین بود
اما راجع به سوالی که پرسیده بودی شاید حرف های من هم یکی از هزاران واقعیت این جامعه باشه و من هم یکی از قربانیان این سلاخ خونه
حالا این که این سلاخ تا چه حد گلوی من رو پاره کرده اهمیت نداره مهم اینه که این زخم رو به تن من باقی گذاشته و من هم اینجا رو محیط مناسبی واسه بیان بی رحمی ها میبینم
ممنون از توجهت

Armaghan گفت...

sepas ke amadin

شقايق گفت...

vaai az daste to, amma jeD to khoonevadeye ma mishe harfaye sexy shenid ta delet bekhad