چهارشنبه، اسفند ۲۳، ۱۳۸۵

حقوق شهروندی

نکته ای که هر ساله در مراسم چهارشنبه سوری شاهد هستیم اینه که یه عده دور هم و غالبا دم در خانه های خودشون جمع میشند و آتیش کوچیکی روشن میکنند و چهار تا پرش و یه نوار و مقادیری ترقه و تمام .البته نه اینکه اینکارها بد باشه اما خب من از عزیزان میخوام که توجه داشته باشند که این حرکات پراکنده نه تنها باعث آلودگی هوامیشه بلکه کثیف شدن هر چه بیشترخیابانها و تخریب آسفالت آنها رو هم بهمراه داره
خب داداش من اگه میخواید عشق و حال کنید ما خودمون هم اهل حالیم بیاید تو اون جاهای تابلو پیش خودمون تا یه بمبی چیزی بترکونیم و یه عشق و حال سنگین بکنیم.اگه پایه آتیش و این صحبتهام هستید یه آتیش نمرودی درست میکنیم که همه حال کنن.د آخه چرا حقوق شهروندی ما رو زیر پا میذارید؟
پانوشت:اساسا به زنها ارادت خاصی دارم از همین جا حمایت همه جانبهء خودمو از خانمها سیگونل رویال و هیلاری کلینگتون در انتخابات ریاست جمهوری کشورهای متبوعشون اعلام می کنم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بالاخره چطوری حال کردی؟

ناشناس گفت...

merci az hemayatet aziazm

ناشناس گفت...

آتیش داخ تر از کاسه نشو بابا... دوباره آسفالت میکنن بعد دوباره میکننن. یه لوپ ساده

ناشناس گفت...

آخه من کی گفتم همه بترسن؟ یه چی میگیا