دوشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۸۵

رابطهء جوانی

شاطر:میدونی رابطهء ما از کجا خراب شد؟ از اونجائی که من عکس تو رو بعد این همه مدت چت کردن دیدمو ازت خوشم اومدو و گفتم بیا با هم یه قراری بزاریم که تو بهت برخورد که من چرا از قیافه ات خوشم اومده
صنم:خب من فکر میکردم که تو خیلی باشخصیت تر از این صحبتها باشی.در ضمن من اصلا نمی فهمم که منظورت از رابطه چیه؟ ما که فقط چند بار با هم چت کردیم
شاطر:نه به اون موقع که میگم یه قرار با هم بذاریم بهت بر میخوره,نه به حالا که کمتر از سکسو اصلا رابطه حساب نمیکنی!
پانوشت:?Is that India

۵ نظر:

ناشناس گفت...

پس این همه قرار قرار میکردی صنمی در کار بود.... ؟

ناشناس گفت...

آقا تو چرا گیر دادی به دختر ها؟؟؟

ناشناس گفت...

hei to sex sex kon inja javoone azab rafto umad adre eee

ناشناس گفت...

migam in aksaro neshon nadim hey !
rabete vajei mordeast dar in roozegare doroghin !
bavar nakon , bavar nakardam !!

شقايق گفت...

hamine ke hast!