دوشنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۵

آدمهای متعادلی نیستیم

یه بسته 300 تائی از آهنگهای قدیمی تحت عنوان old song تو کامپیوتر ما بود(که گویا تو کامپیوتر های دیگه هم زیاده) که هیچکدامش مشخصات خاصی نداشتن الا اینکه چهار حرف انگلیسی اولش بود که بعدا معلوم شد که حروف اول اسم خوانندهء اون آهنگه است.میدونی اینا نشون میداد که کسی که این مجموعه رو درست کرده یه سادیست واقعی بوده,با اینکه مشخصات تمام اون آهنگها رو داشته اما همه رو پاک کرده تا کسائی که بعدان میخوان از اون مجموعه استفاده کنن زیاد خوش بحالشون نشه. اما اگر این حرف نیوتن که گفته هر عملی عکس العملی داره رو قبول داشته باشیم پس باید یکی تو این دنیا پیدا بشه که تمام اون فایلها رو شناسائی و احیا کنه.خب انگار اون یکی از اون نفرها من بودم چون با سیریش شدن فراوان تونستم مشخصات 70% اون آهنگها رو پیدا کنم.کلا این قضیه باعث شد ایمان پیدا کنم که هیچ سوالی بیجواب نخواهد ماند
اما همه اینها به کنار نکتهء این داستان اینه که منم مثل همون یارو یه سادیستم در نتیجه بعید میدونم که این اطلاعاتو در اختیار کسی قرار بدم و ترجیح میدم که مثل فراعنه با خودم دفن بشه!

۲ نظر:

Armaghan گفت...

Salam sale no hesabi mobarak.

Veron گفت...

ببین دیگه به تو نمیگن سادیست...میگن خسیس...دلت نمیخواد بقیه لذت ببرن از کاری که کردی آیا!؟