شنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۸۵

لذائذ سادستیک

...و دنیا همان جائی است که کوهها را فرسوده و کوتاه و دره ها را در اثر رسوبات کوهها انباشته و مرتفع میگرداند
پانوشت:دنیا دار تناقضاته ,مثلا امروز بر اثر زجرهای سادستیکی که به بدن دادم احساس لذت میکنم تقریبا.هر چند چون اون کار به پایان نرسیده با کمی تعلیق همراهه هنوز
پاتوشت2:خواهشا برداشت بد نکنید! کی گفته زجر سادستیک یعنی اینکه من یه دختر بچهء 10 ساله رو دزدیدمو دارم شکنجه اش می کنم؟ من فقط با کسائی اینکارو می کنم که خودشون از قبل به سندروم استکهلم مبتلا باشند!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

نمیشه زیر .... بنویسی بفهمم

ناشناس گفت...

من غلط بکنم دیگه فیلم دانلود بکنم... بچه مردم از دست رفت...!؟

ناشناس گفت...

shuma azadi javun
shuma mokhtari jigar

شقايق گفت...

ghesmate avval mano yade oloome 2vvome dabestan endakht, man asan bardashT nakardam..!

ناشناس گفت...

zendegi shayad hamin bashad , kasi che midanad !!?

2nya hamin lahzehast ke man bidalil rang mibazam az lahzehayash
jesmam har rooz zaieftar mishavad
vali man azabash nemidaham
in rooh ast ke taskhirash karde !!