چهارشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۸۵

رمز موفقیت

توی روزنامه یه مصاحبه می خوندم با یه دانشجوی فرانسوی که بخاطر طرحش 16 ماه در یک روستا در 200 کیلومتری کرمان اقامت کرده بود تا یک تحقیق جامع در مورد خصوصیات جوامع روستائی در ایران داشته باشه.همینجا بود که متوجه علت پیشرفتهای روز افزون ایران عزیز شدم.در شرایطی که اونها اینقدر بیشعورند که اینهمه وقت و هزینه برای یک چنین طرحی صرف می کنند در مملکت ما که خدا رو شکر هیچکس اینقدر بیکار نیست که دنبال اینکارا بره و اگر هم خواست بره یه صبح تا ظهر میره ته تحقیق جامع رو در میاره و میاد,خب معلومه که ما از اونا جلو میزنیمو و پیشرفت میکنیم .مگه نه؟
پانوشت:اینقدر در جریان همه چیز هستم که وقتیکه رفتیم رو ماشین سیستم ببندیم بهش میگم:حمید جون من پول زیاد ندارم یه دونه بلند گوی خوب بخریم هم بسه.غافل از اینکه بلند گو هم مثل خوش شانسیهای این دنیا جفتیه.اینقدر حرفم پرت بود که اون اصلا نفهمید که من چی بهش گفتم

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

حالا من پرتم یا پست تو پرته؟

ناشناس گفت...

یه چیزی دائم ته دلم رو خراش میده..........
یه کسی دائم با ناخن رو جیگرم میکشه...........
یه حسی درونم داره مثل خوره میخوره..................
نمیدونم چیه...........
نمیدونم کیه.....
نمیدونم چه حسیه.......
تلخه. خیلی تلخ.........

ناشناس گفت...

آخه نفهمیدم چی میگی؟آخرشو

ناشناس گفت...

بلند گو هم مثل خوش شانسیهای این دنیا جفتیه?????????????/???

ناشناس گفت...

می گم من چقدر الآن موفقم

Bingala گفت...

vaghean ajab adamhaye ahmaghian!!! 16 mah!! yeho miraft sarbazi 20 mah unja ba kamale meil negahesh midashtan! jireye ghazayee ham behesh midadan dige ;-)

Bingala گفت...

ey baba! adam bayad betune tuye bloge khodesh nazare shakhsisho bege dige!! na!!??? heech kas adam ro sarzanesh nemikone bekhatere goftan un chizi ke tuye zehneshe :-)
and your blog is great. Write what you wish or you won't be able to continue for long.

ناشناس گفت...

salam doostam..manzooramo az oon paste eshtebah gerefti...shayadam man natoonestam beresoonam manzooramo...goftam pas man chera be in entehaye lanati nemiresam??!yani residan be enteha yejoor esbate vase tanha naboodan...ok?!khoshhal shodam bazam behem sar bezan...dar zemn khosh shansiye jofti??!!!yedoonasham bezoor soraghe adam miyad..to age jofti soraghet oomad mano bikhabar nazar...!
movafagh bashi

ناشناس گفت...

to ke hanuz javooni akhe chera??

شقايق گفت...

aaa, vaghean hamine ke ma pishraftemoon inghadr sarie.manam mese to, tazegia engar kheili chiza ro yad migiram