یکشنبه، اردیبهشت ۰۳، ۱۳۸۵

جاده های متقاطع

خدا بیامرزه اون سازنده ساختمان امپایر استیت(یکی از بلندترین ساختمانهای جهان واقع در نیویورک)رو حرف قشنگی زده:"هر چقدر حذف کنی باز هم زیاده".حالا بعضی از دوستان هر چقدر اضافه میکنن بازم کمه -علی معلم
-------------------------
:و یادی هم از خیام
چون بلبل مست راه در بستان یافت ........روی گل و جام باده راخندان یافت
آمد بزبان حال در گوشم گفت.............. در یاب که عمر رفته را نتوان یافت
-------------------------
جسی:ببین من قبل از تو زن یه قاچاقچی بودم هر چی می خواستم داشتم اما اون بعلت کارش منو توخونه تنها می ذاشت و من همیشه با یه حسی از ترس و خلا دست و پنجه نرم میکردم.از وقتی کشتنش بعنوان یه پیشخدمت کار میکنم هر روز باید سر ساعت سر کار باشم حقوقم هم زیاد نیست اما آرامش دارم چون به این شرایط میشه اطمینان کرد
فرانک :آره!اما همش در جا میزنی!آخرش که چی؟ تو توی تمام عمرت منتظر اتوبوسی هستی که خدا خدا میکنی که هیچوقت نیاد چون جرات سوار شدنش رو نداری
بخشهائی از فیلم دزد ساخته مایکل مان
-------------------------
از این حرف دنیس هاپر خیلی خوشم میاد که گفته:دلم میخواست یه همجنس باز زن بودم

هیچ نظری موجود نیست: