شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۵

لیلون

امروز برنامه کودک یکی از شبکه های تلویزیون(تهران)بهنوش بختیاری رو آورده بودن که برای من که از بازیش خیلی خوشم میاد بسیار جالب بود در نتیجه با علاقه بسیار در کنار داداش کوچیکم به تماشای این برنامه مشغول شدم.خوشبختانه این آدم همون جوری بود که فکر می کردم بطور تعریف ناپذیری راحت!.با آرامش و راحتی خاصی بین بچه ها نشسته بود و به سوالات مجریان برنامه (که یه دختر بچهء هفت ساله و یک عروسک بودن)پاسخ می داد و حتی وقتی ازش خواستن که با لهجهء برره ای به بچه ها یه پیام بهداشتی بده به سادگی قبول کرد کاری که به ضرس قاطع(برای پیدا کردن املای درست این کلمه مجبور شدم کلی دوندگی کنم تا بعضیها نیان دوباره گیر بدن!)خدمتتون عرض میکنم که نود و نه درصد بازیگران از قبول اون خودداری میکنن.یادمه چند ماه پیش وقتی شبکه سه داشت به برندگانش جایزه می داد در بخش بازیگران زن کمدی در اقدامی احمقانه از کاندیدا ها در خواست شد که روی صحنه بیان یکیشون که داشت از ناراحتی روی صحنه می ترکید,دیگری تا حدی خودش رو کنترل کرده بود و این وسط تنها همین لیلون بود که با خونسردی تمام داشت از روی سن با دیگران سلام علیک می کرد .واقعا چیزی که در این آدم مشهوده اینه که مثل خیلیها نیست که در جائی که مجبور میشن به قیافه شون صورتک خندانی میزنن و پس از پایان کار اون ماسک رو زیر پا له میکنن بلکه از معدود آدمهای این دنیاست که وقتی میخنده واقعا میشه صداقت و صمیمیت رو در صورتش دید.امیدوارم از این به بعد فرصتهای کاری بسیار بهتری نسبت به اون چیزی که تا حالا داشته نصیبش بشه

هیچ نظری موجود نیست: