شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۵

خیانت محوری

فکر می‌کنيد چرا در سال‌های اخير، موضوع خيانت در فيلم‌های ايرانی اين‌قدر زياد شده؟
خيلی روشن و مستقيم به اين دليل که خيانت در جامعه زياد شده.باور نمی‌کنيد در هفته اول نمايش بيش از ده خانم و آقا با من تماس گرفتند و درباره فيلم که برای‌شان جالب بوده صحبت کردند و گفتند اين عين زندگی ماست. همين امروز صبح يک خانمی که نمی‌دانم تلفنم را از کجا گير آورده بود زنگ زد و پرسيد «شما داستان اين فيلم را از زندگی من گرفته‌ايد؛ کسی زندگی من را برای شما تعريف کرده؟» گفت اتفاقأ در يک روز چهارشنبه‌سوری همين اتفاق برای من افتاد و خانه‌ام را ترک کردم با بچه‌ام. به هر حال اتفاق‌هايی در چهارديواری‌ها می‌افتد که من چون همه جای دنيا را نمی‌شناسم نمی‌دانم آيا همه جا اين جوری است يا نه، اما مسلم است که در کشور ما مواردش خيلی زياد است. انگار برای تماشاگران، موضوع اين فيلم تجربه دوری نيست
لینک

هیچ نظری موجود نیست: