سه‌شنبه، آبان ۰۸، ۱۳۸۶

تاثیر بد

رفته چند تا عکس از یه دختر چادریه گرفته و به من نشون میده.بهش میگم اینا چیه؟ میگه هیچی تو راه بغلم نشسته بود ازش خوشم اومد هر چی تو مخش رفتم فایده نداشت و اینا.میگم این عکسا رو چه جوری ازش گرفتی؟ میگه: هیچی دیگه هی موبایلمو می بردم اون پائینا و یواشکی عکس میگرفتم دیگه,از خودت یاد گرفتم! میگم: اااه!دهن سرویس من کی به تو یاد دادم که بری از ناموس مردم عکس بگیری؟. اینه ها! اینه که هی جمهوری اسلامی خودشو جر میده که تعهد باید با تخصص همراه باشه.حالا آخر و عاقبت عدم توجه به این رهنمود ها رو خودتون مشاهده می کنید دیگه!
پانوشت:انصافا به اقتضای شرایطی که دارم چرخش اسکناس تو دست من خیلی زیاده اما با اینهمه تا حالا یه بار هم دستم با پنج هزار تومنی تماس پیدا نکرده.فقط یه بار دست یکی از بچه ها دیدم که اگه اونم ندیده بودم اصلا عمرا یادم مونده بود که چنین اسکناسی هم در کاره.فکر کنم تا الان ده تا بسته هم چاپ نکرده باشن هنوز.به هر حال تو این دنیا هیچوقت که جنس مرغوب به دست ما نرسید اینم روش!
-خب در آخرین دقایق قبل از بالاگذاری این مطلب 5000 تومنی به دستم رسید اما برای حفظ سیر تسلسل قضایا تصمیم گرفتم دست بهش نزنم, قضیه همونه که اجسام از آنچه در آینه میبینید به شما نزدیکترند!-

۳ نظر:

ناشناس گفت...

در باب 5000 تومنی باید عرض کنم من 2 تا داشتم یبار جو گیر شدم 2 تا با هم خرج کردم
از اون به بعد دیگه نداشتم

ناشناس گفت...

dar morede 5 tomani! chize khoobie! :D
dar morede oon aghahe ham; man khalam to seda o simas. migam besh salam beresoone. ;)

ناشناس گفت...

تعهد باید با تخصص همراه باشه یا تخصص باتعهد !!
در ضمن خوش به حالت که بالاخره 5000تومنی رو دیدی،چون من هنوز ندیدم!!!