چهارشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۸۶

مواضع مترقی

2- آقا، ما فهمیدیم که تو مملکتمون نه همجنس‌باز داریم و نه‌همجنسگرا... اون دوتا پسری که تو خراسان اعدام شدن فقط شومبول‌بازی کرده بودن.. اون آقایونی هم که تو پارک دانشجو و پارک بهجت‌آباد میان جفت انتخاب می‌کنن میرن حموم عمومی یا خونه‌ی یکیشون، فقط می‌‌خوان پشت هم‌دیگرو کیسه کنن!
در این متن سرا پا نتبه و عبرت اولین چیزی که روی مغز من میره سبک فوق آلعاده سخیفشه, این کلمهء شومبول رو فکر کنم 10 سالی بود که نشنیده بودم اونم از دهن بچه های زیر ده سال! یکی نیست بگه نا سلامتی شما که داری زندگی زناشوئی رو تجربه میکنید بهتره در حد الانتون صحبت کنید و برید سر اصل مامله!عوامانه بودن متن به اینجا ختم نمیشه مثلا یکی نبوده به ایشون بگه که دیگه پارک دانشجو و امثالهم سالهاست که پاتوق همجنس بازها نیست , اونها هم مثل شما بلدن که با اینترنت کار کنن و دیگر اینکه چی شد که همهء همجنس بازها مرد شدن این وسط؟ شما که طرفدار حقوق زنان هم تشریف دارید چطور یادی از لزبینها نکردید؟
از نظر من این چند جمله مشتیه نمونهء خروار از یکی از پرخواننده ترین وبلاگهای فارسی که اتفاقا یکی از خطوط اصلیش اینه که چه فاجعه ای شد که این احمدی نژاد رئیس جمهور مملکت شد. که باید یکبار برای همیشه خدمتشون عرض کرد که حالا اگه احمدی نژادی هم نبود که رئیس جمهور بشه همین فاجعه واسه این مملکت بس که پر خواننده ترین وبلاگش شما باشی! حالا اگه خدای نکرده هنوز هم کسی تو این اتاق هست که فکر میکنه این مطلب رو نمیشد به روشی غیر از این بیان کرد ارجعاشون میدم به این پست نازلی.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

jav gereftatesh! pish miad!¡ ;)