شنبه، مهر ۲۱، ۱۳۸۶

تاریکترین حقیقت

تو روزنامه خوندم که فراخوان دولت اسرائیل برای جذب ماموران ایرانی تبار برای کار در موساد حتی در خود سرزمینهای اشغالی هم به جائی نرسیده و بی نتیجه مونده.اوه پسر! کلی ناراحت شدم که چرا من نتونستم تو این فراخوان شرکت کنم. آخه علاوه بر اینکه بیکار و محتاجم ,عاشق حرفهء جاسوسی هم هستم.بهترین قسمتش اینه که جاسوسها بلدن واسه خودشون پاسپورتها و ویزاهای جعلی درست کنن و با سرعتی 10 برابر چه گوارا هر جای دنیا که میخوان باشن پول بسیار خوبی هم که میدن پس دیگه فکر نکنم مشکلی بمونه.فقط هم اسرائیل هم نیستا ,اصلا سرویس اطلاعاتیش واسم مهم نیست ایران ,آمریکا و ... هر جا باشه اصل سبک رندگی جاسوسهاست که همیشه یکجوره.
اما از این حرفها گذشته فکر میکنم خیلی ساده انگارانه باشه که ما فکر کنیم جدا هیشکی پیدا نشده که واسه اینها کار کنه,باور کن سر این کار دعوا هم بوده فقط این دهن سرویسها حالا که طرفشون رو پیدا کردن پیچیدن به بازی که اصلا یه نفر هم پیدا نشد که واسه ما کار کنه که در همین سوت صفر بازی هم حریف رو گمراه کنن.به هر حال منتظر فراخوان دیگر سرویسهای امنیتی می مانیم!
پانوشت:وقتی صحبت از تاریکترین حقیقت می کنیم احتمالا مال من این باشه که من اساسا اخته و عقیمم.و البته این چیز زیاد پنهانی هم نیست,فکر میکنم همهء جنده های شهر اینو میدونستن,نه؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

oh!che hayajanangiz!:D