سه‌شنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۸۶

همزاد


حال نمی کنم با دوقلو و اینا! البته دوقلوهای دختر و پسر مشکلی نداره چون کلی باهم فرق دارن اما دوتا از یه جنسیت حسابی تو مخه!یعنی چی که هر جا میری یکی عینهو خودت جلوت راست راست راه بره.تازه مخصوصا عینهو هم هم لباس می پوشند.میگن خارجیها عاشق اینن که همزاد خودشون رو بتونن پیدا کنن و ببینن.من یکی که اگه بهش بر بخورم می کشمش تا خودم تو دنیا تک بشم!
پانوشت:در قالب کلیشه ای ترین ژانر و در دل هالیوود(قصه در لس آنجلس و بورلی هیلز اتفاق میافته)یکی از اگزیستانسیالیستی ترین فیلمهای ممکن ساخته شده.به سادگی این سوال رو مطرح میکنه واسه زنده بودن حاضری دست به چه کارهائی بزنی؟ و راستی اصلا برا چی میخوای زنده باشی؟. اکشن تر از این هم عمرا گیرتون نمیاد از 3 دقیقه بعد از شروع فیلم اکشنه تا 3 دقیقه مونده به آخر فیلم,در نتیجه اگه مریخیا یه روز اومدن رو زمین و ازتون پرسیدن: ببخشید این ژانر اکشن چیه؟ سریع یه نسخه از این فیلمو بدین تا ببینن.در ضمن یه صحنهء سکس-اکشن هم داره که من تو عمرم فقط یه صحنهء دیگه به این هیجان انگیزی دیده بودم.بقول شاطر:اوکی!!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

on yeki sahne koja bod?

شقايق گفت...

oon hamzadit mano yade the one endakht, in filme ro ham engar bayasT Dd!

Veron گفت...

ببخشید اون یکی صحنه مال کدوم فیلمه بوده؟!

ethan گفت...

other one was fighting scence in disco among vincent and FBI and korean gang in "collateral".

ناشناس گفت...

nashnakhtin mano???