پنجشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۸۶

خود فروشی

کلا فکر میکنم نسبتهائی هست بین مسافر کشی و خود فروشی.در هر دو کارت بستگی به مشتری های کوتاه مدت داره ,بعضی مواقع سرت شلوغه بعضی موقعها کسادیه و انتظار یک فاکتور اساسی در هر دو این کارهاست.البته مسلما خود فروشی کار بسیار پیچیده تریه نسبت به مسافر کشی اما هردو دو حسن مشترک دارند:یکی اینکه نوکری کسی رو نمیکنی و در هر حال مال خودتی و دیگری اینکه هر دو کمک میکنند به آدم که فراموش کنه
پانوشت:در این دنبالهء پست مدرنیستی ای که بر پینوکیو نگاشته شده دلم به حال پری مهربون خیلی سوخت و کلی باهاش همذات پنداری کردم بطوریکه حاضر بودم باهاش عروسی کنم تا از اینهمه فلاکت در بیاد.بنظرم این پری مهربون لا اقل, خیلی باور پذیرتر از قصهء اصلی از آب در اومده بود

۹ نظر:

ناشناس گفت...

manam ba pinokio :D

Veron گفت...

albate khob are!!! amma sakhttaraz mosaferkeshie be khoda!!!

Bingala گفت...

ba in nerkhe jadid benzin shayad mosaferkesha tagheer shoghl bedan o are...

E! manam tu safe khastegarhaye parimehrabun budam :-) man miram kenar.

Armaghan گفت...

choon commentam pak shod dige hal nadaram benevisam

شقايق گفت...

are messe man daghighan hamishe be moshabehate indo mifekridam,
delsoozit mano koshte

ناشناس گفت...

che rabti daran beham?!
------------------------
hazer budi yani alan nisti?!

sima گفت...

chi begam
ta hala na mosafer keshi kardam na khod forushi...

sima گفت...

salam
man 2bare bargashtam ba ye adrese jadid
ghablana magellanic24 budam
khubi doostam?

ناشناس گفت...

گاهی برای همین فراموش کردن خود فروشی می کنیم.خوب بود مثل همیشه