دوشنبه، تیر ۱۸، ۱۳۸۶

جایگزینهای فرویدی

بچه تر که بودم خفن طلبهء این بودم که یکی مارو پارتی مارتی دعوت کنه یا مثلا اینکه حجاب تو مملکت
آزاد بشه و از این حرفها.بعد چند سال به فکرم رسید که چطور من حالا دیگه طلبه ی ابن چیزا نیستم؟ کاشف به عمل اومد که اون موقها چون شناخت درستی از غرائز جنسی خودم نداشتم بنوعی سعی داشتم با این قضایا جایگزینی فرویدی براش پیدا کنم. آره! خیلیا وقتی یه جا شون می سوزه جای دیگشونو فوت میکنند.خب.......نکنید این کارو!
پانوشت: آقا حالا ما یه چیزی گفتیم که که دیگه پایه ی پارتی و این حرفها نیستم شما جدی نگیرید ها!خدائی اگه کسی تریپ کثافت کاری , دوا خوری, علف کشی و از این حرفها داره یه ندا بده که ما هم بیایم.تو نمیری خیلی وقته که عشق و حال نکردم!

۵ نظر:

LoliGameS گفت...

bale bale ma ham paye im asasi khabri shod ma ro ham khabar konin

ناشناس گفت...

Alhamdolla meske az koor kachali dar oomadi ? :D
khodaei age kesi davetet kard ma ro ham khabar kon !

شقايق گفت...

umm che arz konam, felan ke natalabide

sima گفت...

sharmande
manam hoselam sar rafte
ma ro ham bebarid age peyda shod

. گفت...

هم نوشته هم پانوشت.. me too