یکشنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۵

لیندسی و من


راستش امروز وقتی داشتم یه نگاهی به بیوگرافی لیندسی لوهان می انداختم برای چندمین بار برای خودم کمی تا قسمتی متاسف شدم آخه شما حسابشو بکنید این لیندسی لوهان با اینهمه شهرت و موفقیت از من دو سال کوچیکتره!راستی اگه اون داره زندگی می کنه پس من دارم چیکار می کنم؟
حالا از شوخی گذشته موقعیت لوهان بعنوان یک ستاره سینما اونم در نوزده سالگی از هر حیث چشمگیره فقط من باب مقایسه خدمتتون عرض کنم که خیلی از بازیگرای سینمای ایران مثل پرویز پرستوئی,خسرو شکیبائی و عزت الله انتظامی تازه در دههء چهل زندگیشون بود که تونستن مطرح بشن البته این موفقیت انچنان اتفاقی هم نبوده بلکه لوهان از دوازده سالگی در سریالهای تلویزیونی به ایفای نقش می پرداخته وبعبارتی استودیوها اونو از همون موقع تحت نظر داشتن. در خبرها می خوندم که به تازگی شرکت باربی عروسکهای لیندسی لوهان رو وارد بازار کرده که خودش نشانگر جایگاه لوهان بعنوان یک الگو و ستاره در میان دختران نوجوانه که بخش مهمی از بازار مصرفی رو تشکیل می دن
اما از همه اینها گذشته اون چیزی که در آینده می تونه بعنوان نقطه ضعف لوهان مطرح بشه در واقع همون نقطه قوتش یعنی زیبائی خارق العاده اشه(فقط برای اینکه متوجه میزان زیبائی لوهان بشید پیشنهاد می کنم یه نگاهی به فیلم هربی که همین روزها از تلویزیون پخش میشه بندازید) زیرا اگه لوهان فقط بخواد به زیبائیش متکی باشه در آینده نزدیک و با مقداری افزایش سن باید جای خودش رو به دیگرانی بده که به سرعت دارن از راه میرسن و واقعا حیفه که دختری با اینهمه استعداد به این زودیا از یاد بره.البته به نظر می رسه که خود لوهان هم متوجه این قضیه هست و اینرو می شه از ایفای نقشهای کوتاهش در فیلمهای مطرح و متفاوتی مثل بابی و فیلم آخر رابرت آلتمن فهمید

هیچ نظری موجود نیست: