جمعه، آذر ۰۲، ۱۳۸۶

عشق معنوی

در ایران.... ما بچه بازی نداریم! اینو از کجا میگم؟ از اونجا که لابد شنیده باشید که جلوی تجدید چاپ کتاب آخر مارکز بخاطر مضامین پدوفیل گرفنه شده.حالا اونکه هیچ تازگیها رفتم سایت IMDBدیدم که صفحه های هر دو ورسیون فیلم لولیتا هم فیلتر شده جالبیش اینجاست که تا حالا اصلا چنین چیزی رو برای هیچ فیلمی روی این سایت ندیده بودم.به هر حال بنده از سر خلوص نیت میخواستم یه تذکر صادقانه به برادران مستقر در ارشاد و غیره بدم اونم اینکه همونطور که میدونید بر طبق شرع اسلام سن بلوغ دختران در ایران عزیز 9 سالگیست و بر این اساس لولیتای رمان ناباکف که 12 سالش بوده دختر بالغی محسوب میشده و در نتیجه هامبرت مثل تمام فیلمهای معنا گرای خودمون حق داشته که عاشقش بشه و باهاش ازدواج کنه. در مورد دیگر مواد ادبی از این دست هم بنده خدمت عزیزان اطمینان میدم که سن هیچکدومشون کمتر از 9 سال نبوده و نیست پس اگر میخواید از اینکارا بکنید اول باید برید سینمای وطنی خودمونو تعطیل بکنید بعد بیاید سر وقت اینها!
پانوشت:پسره شاکی بود.میگفت آقا زنمو گشت ارشاد گرفته برده کلانتری.کارد میزدی خونش در نمیومد.به همه داشت فحش میداد.با حال بود میگفت: اینا شدن ناموس جمع کن ما!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

خوبی تو ؟ اونی که تو ارشاد نشسته نمی دونه حودش کی بالغ شده ...سن بلوغ چیه ؟ فتوی چیه ؟ فقه و اصول چیه ؟ فیلتر میشه چون باید فیبلتر بشه تا نشون داده بشه که می تونیم فیلتر می کنیم، می تونیم کنترل می کنیم. تو هنوز فکر می کنی به خاطر مذهبه ؟ کجای کاری؟

ناشناس گفت...

to khodesho narahat nakon.
be on aghahe ham migofti ke ina shodan hame chiz jam kone ma

ناشناس گفت...

نــکته اینجاست که کردن دختر 9 ساله فقط برای مسلمون ها و بالاخص همین برادرای ارشاد مجازه و لاغیر!

ناشناس گفت...

divoonana hanoz too sarmaie zemestun be mardom gir midan