سه‌شنبه، آبان ۲۹، ۱۳۸۶

گلهای رز انگلیسی

پشت چراغ قرمز مونده بودن ماشینا, پسره داشت گل میفروخت ,دسته گلهای سرخ از اوناوئی که خودتم دیدی, رفت جلو یه تاکسیه, یه دختر پسره نشسته بودن توش,پسره دستشو انداخته بود گردن دختره فکر کنم , بهشون گفت: 3500 ,پسره گفت: نه, گفت: 3000؟ باز پسره گفت: نچ! چراغ داشت سبز میشد پسره تند تند میزد تو سر نرخ 2500 ,2000 ,1500 ,1000! پسره هنوز میگفت: نه! گفتم ای خاک تو اون سرت کنن . خب خبر مرگت 1000 تومن واسه رفیقت خرج کن! والا منکه اگه جا دختره بودم از ماشین پیاده می شدم شما رو نمیدونم!
پانوشت:خب یه بنده خدائی تو 360 یه پروفایلی داره و اینا که منم دورادور میشناسمش یکم. ایندفعه که گذرم افتاد به صفحه اش دیدم که مطابق معمول همیشه در یک مدت زمان نه چندان طولانی تمام محتویات صفحه اش رو عوض کرده و بطوری که چیز دندون گیری از مشخصات سابقش تو صفحه باقی نمونده .نکته جالبش واسه من اینه که اگه آدم توی یه مدت به این کوتاهی در زمینه های به این زیادی دچار تغییر و تحول بشه پس چی از من سابقش واسش میمونه و گیریم هم که حالا شده این! از کجا معلوم که فردا پس فردا دوباره کمپلت عوض نشه؟ فکر کنم اگه یکم یواشتر و سنجیده تر عوض شیم بهتر باشه نه؟

۸ نظر:

ناشناس گفت...

taghier kollan khobe . hala arom ya sari nemidonam

ناشناس گفت...

pol ham mikhay ?

ناشناس گفت...

man bodam:D

ناشناس گفت...

nakheir.

LoliGameS گفت...

che ghadr sakht migiri in donyaye 2 rooze ra

ناشناس گفت...

بعضی وقت ها تغییر باید اساسی باشه.
خوراکم این کلمه ی کمپلتته!
خیلی باش حال کردم.

ناشناس گفت...

خاک بر سر دختره با این دوس پسر پیدا کردنش ، لابد شام رو هم میرن خونه ی پسره ، دستپخت مامانش رو بخورن

ناشناس گفت...

نمی دونم چرا عوض شدن سر و وضع پروفایل 360 یه نفر رو انقد جدی می گیری و با عوض شدن خودش یکی می دونی ...می تونی یه جور دیگه هم نگاه کنی ، شاید طرح و ظاهر صفحه دلزدش کرده و دنبال تنوع بوده ، شاید آسفالت شدن دهن اونایی که بی هوا اطلاعات شخصیشون رو تو وب میذارن به گوشش خورده و چشمش ترسیده ، هزار تا شاید دیگه هست . علاوه بر این ، چیزی که این روزا کم پیدا میشه عوض شدنه ، حالا که یکی پیدا شده رفته تو این فاز بش گیر می دی ؟ بذا عوض بشه ، بذا روزی شونصد بار عوض بشه ، از تکراری بودن که بهتره.