جمعه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۶

فلسفهء عملی

یه زمانی بود که بچه بودیم و مثل خیلی از احمقها چیزای دور و برمونو با صدای بلند تحقیر میکردیم تا واسه خودمون جایگاهی درست کرده باشیم یکی از اون چیزا این جوکهای بی مزهء کیهان بچه ها و رشد و اینا بود.بعدها زمان تعریف کردن جوکهای 100 برابر وقیحانه تر از اون جوکها هم گذشت و بعدشم که رفقا دیدن که جوک SMS کردن واسشون نمی صرفه اون رو هم قطع کردند.حالا بعد اینهمه مدت تازه فهمیدم که اون جوکهای بی مزه در واقع درس عملی فلسفهء اگزیستانسیالیستی بوده و ما خبر نداشتیم, یکی از اون جوکها که تازه گیها خیلی روم تاثیر گذاشته بدین شرحه:یه روز تو خیابون یکی نشسته بوده و زار زار گریه میکرده یکی میگه آقا واسه چی گریه میکنی؟ میگه آخه من میلیونرم,میگه خب خاک بر سرت اینکه گریه نداره! اونم میگه: آخه من الان باید میلیاردر می بودم!
پانوشت:یه سریال تلویزیونو الان دوست دارم. اسمش هست "به همین سادگی" واقعا سریال بامزه ایه! مرتضی احمدی(عشق من!) به همراه کلی بازیگر دیگه توش هستن.تازه اینم 2 بار شانسی دیدم اما اینقدر قشنگه که اگه یادم باشه بقیه شو حتما می بینم! عزیزان علاقمند میتونند این سریال رو یکشنبه ها ساعت 19 و جمعه ها ساعت 15 از شبکه تهران ببینند.متشکرم!

هیچ نظری موجود نیست: