شنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۸۶

سینمای بی فیلمه

اهالی بخیه و فن خوب میدونند که اینروزها مشروبات موسوم به قوطی ای کم شده و اساسا مشروبات خارجی به کمترین حد خودش در 15 سال گذشتهء بازار رسیده که همهء اینها نشون میده که برو بچ نیروی انتظامی در سراسر کشور کار خودشون رو به خوبی با توقیف محموله های متعدد به انجام رسونده اند اما از آنجائی که تمام هم و غم نیروی انتظامی صرف توجیه کردن مردم برای طرح مبارزه با ناموس شده در نتیجه از انعکاس آنچنانی این قضیه خود داری کرده اند.اما به نظر من علیرغم موفقیت 99.9% آن طرح(طبق دقیقترین نظر سنجی ها) ,میزان موفقیت آن طرح اصلا و ابدا قابل مقایسه با این یکی نیست بنده در اینجا سعی میکنم بطور فهرست وار مزایای این طرح رو خدمتتون عرض کنم:یکی اینکه باعث شده که از خروج بیهوده سرمایه های وطنی برای وارد کردن مواد مصرفی جلوگیری کنه دیگر اینکه نظر به تقلبات عمده ای در توزیع این مواد صورت میگرفت(از قاطی کردن آب تا تولید محصولات مشابه در داخل) اینکار باعث شد تا نیروهای فعال در اینزمینه بجای این رفتار های ناجوانمردانه مبادرت به تولید مشروبات سنتی و دست ساز وطنی کنند که به حق اینکار گام بزرگی برای خودکفایی و ترویج فرهنگ بومی در مملکت بوده و در نهایت اینکه با تولید این مواد در محلهای مصرف و جلوگیری از حمل بارهای بیمورد صرفه جوئی عظیمی در مصرف سوخت صورت گرفته است
پانوشت: اووووه ه ه ه ...من تقریبا 5 ماه بود که سینما نرفته بودم و این واسه من یعنی خیلی,بعید میدونم تو این 10 سال گدشته هرگز اینقدر بین سینما رفتن هام فاصله افتاده باشه. بهر حال بعد از 5 ماه یه روز شنبه به یکی از سینمای میدون انقلاب رفتم تا پیش داغونهائی مثل خودم تلافی این چند وقتو در بیارم اما وقتی می بینی که فیلم روی پرده یه ورسیون دسته دوم و احساساتیه از نجات سرباز رایان(روز سوم) حسابی تو ذوقت میخوره.بابا ما اومدیم اینجا که یه اکشن حسابی , یه فیلم ترسناک درجه دو یا لااقل یه فیلم پورنوی فرانسوی ببینیم اینا دیگه چیه؟ حالا من چه جوری تو این مملکت تارانتینو بشم؟
پانوشت2: یاد اونروزها بخیر که تراویس دوست دخترشو میبرد سینمای محلهء چینی ها که با هم فیلم پورنو ببینن. ما میتونیم اونروزها رو تکرار کنیم؟ نه نه...دیگه نه!

هیچ نظری موجود نیست: