شنبه، آذر ۱۰، ۱۳۸۶

فروغ در پیاده رو

-ممد بابا یه کم این یوسفو نصیحتش کن.23 سالشه هنوز هیچ کاری نکرده
-خوب حاجی تو اگه سکس نداری پس اصلا برا چی زنده ای؟
-سیگار میکشی ممد؟
-من فقط موقع سکس!
-آهان باریکلا! بین دو نیمه!
خب نکته اش اینه که فروغ هم در مورد سیگار یک چنین نظری داشته و سوالش اینجاست که آیا این دوستان ما هستند که از فروغ تاثیر گرفتند یا این فروغ بوده که جامعه شناسیش مثل همیشه خوب بوده:"و زندگی شاید کشیدن یک سیگار باشد در فاصلهء رخوتناک بین دو هماغوشی..."
پانوشت:رفته بودم پائین شهر.شبم بود.پیش خودم گفتم یعنی دیگه اینجاها امنه الان؟ خب ساکت بود البته, اما به نظرم فعلا با اعدام چند تا گنده لات فقط راه رو برای دور برداشتن نوچه ها باز کردن.مگر اینکه هی بیان و دروشون کنن و دروشون کنن.

۵ نظر:

sima گفت...

forugh hame chizo midunest...

ناشناس گفت...

to chera in ghad ba tajroobeii akhe

ناشناس گفت...

piadero? sex? sigar ? gonde lat ? :D

ناشناس گفت...

من سیگاری نیستم وگرنه باهات میومدم

ناشناس گفت...

لازم نیست فروغ باشی تا اینا رو بدونی.. الان بچه سه ساله ها هم میدونن..باور نداری؟