چهارشنبه، مهر ۰۴، ۱۳۸۶

دنیای کثیفی که در آن زندگی می کنیم

توی دنیای مدرن اونور آبها و در بین آدمهای پیشروترشون یه نقل قول جالبی وجود داره بدین شرح: "بابت اون کارهائی که کردم احساس تاسف نمیکنم, تاسف من بابت کارهائی که انجام ندادم" به نظرم این حرف حرف درستیه و احساس تاسف بیشتر راجع به کارهائی که نصفه انجام دادی که خیلی بیشتر از کارهای انجام نشده آدمو اذیت میکنه.البته این نگاه, نگاه چندان مذهبی و معنوی ای نیست اما خب اگه میخواید تو این دنیا یه ذره حالتون بهتر باشه احتمالا بدردتون میخوره.
پانوشت:یکی هست از بچه های دورهء ما که نمونهء یک آدم گند به تمام معناست از خود راضی, پررو و اهل تحقیر دیگران. از اون طرف تا دلتون بخواد ... لیس جون شما وقتی میدیدم که این با اینهمه ادعا چه جوری دنبال در و دافهای دانشگاهست بقول قدیمیا تف تفش میکردم اما وقتی تازگیها گذرم به 360 این عزیز دل افتاد کلا خشکم زد:در مجموع دو تا پروفایلش چیزی حدود 400 تا دافو اد کرده بود که کلی هاشونم در تستمونیالهاشون از ایشون بعنوان یه پسر خوب و مهربون و یه دوست عالی یاد کرده بودن! من اینجا کاری به این رفیقمون ندارم که اون زرنگ بوده و من کسی رو که با عرضه اس حتی اگه خود شیطان هم باشه تحسین میکنم.اما احساس تاسف من بیشتر واسه اون دافهای عزیزه.تو این دنیا پسرها تکلیفشون از اول معلومه:همه دنبال سکس اند اما اینها که ادعا میکنند ما شخصیت و اخلاق طرف واسمون مهمه چی؟.بقول ننهء رضا موتوری: "اگه رو سفیدی اینه, قربون رو سیاهی بابات!" حالا هم اگه آزادی و فرهنگ بالا اینه قربون همون 2500 سالی که زورکی دخترا رو شوهر میدادن و آب هم از آب تکون نمیخورد

۳ نظر:

ناشناس گفت...

adam bayad khodesh aghel bashe

ناشناس گفت...

آقا آدرس بده بریم یه نگاه به لیستش بندازیم!!

;)

ناشناس گفت...

خب تحسین رو هستم..عرضه که نمیشه گفت..اما خب این در و دافا معمولا واسه اینکه نشون بدن خودشونم همچین داف تشیف دارن و ما ال و ما بل این لیستای نامتناهی رو درس میکنن! اینه جانم!!!! اون حرفه رو هستم ولی..باحال بود!