پنجشنبه، بهمن ۲۷، ۱۳۸۴

اکران جدید و باقی قضایا

والله خودم هنوز نرفتم ببینم ولی شنیده بودم که قراره از امروز "چهارشنبه سوری" و" بر باد رفته" اکران بشه البته از اکران چهارشنبه سوری مطمئنم ولی اون یکی رو شک دارم در ضمن در خبرها اومده بود که قراره "ما همه خوبیم" هم همین موقها اکران بشه به هر صورت باید بگم که اینکار(شروع اکران قبل از عید)کار بسیار خوبیه چون همانطور که میدونید همیشه فاصلهء بین جشنواره تا سال نو همیشه تقریبا خالی میموند اونم در شرایطی که با این تعداد کم سالن و فیلمهای زیاد در صف اکران قاعدتا زمان باید از اهمیت بالائی برخوردار باشه .من به شخصه فکر میکنم که اینکار کمک بسیار زیادی به گیشهء سینماها در این فصل سرد اکران بکنه و به این قضیه بسیار خوشبینم .البته باید اینکار و تمام ابتکارات دیگه از جمله ایجاد گروه سنماهای ازاد رو به حساب شورای صنفی نمایش گذاشت اصولا از وقتی که کارهای مربوط به اکران از دست دولت خارج شده و به دست سینما دارها افتاده اوضاع خیلی بهتر شده .امیدوارم فروش خوب این فیلمها مخصوصا"چهارشنبه سوری " عزیز درستی این ادعا رو تائید کنه انشا لله

۱ نظر:

arash xak گفت...

4shanbe soori ke oomad...
tablighi kardia vasah 4shanbe sooriye aziz...
enshallah...