شنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۸۴

اکبر


حالا که همه چی تموم شده.....حالا که خطر بیخ گوشمونه......من همش به یاد اکبر میافتم .....پیش خودم فکر میکنم ......شاید اگه اکبر اومده بود الان همه چی درست بود.......اما من خودمم به اکبر رای ندادم............چون فکر میکردم برگشتن اکبر یعنی اینکه ما هیچکسو نداریم که رئیس جمهور بشه...........فکر میکردم اگه بیاد دوباره فضای سیاسی اجتماعی رو می بنده...........البته همون موقها فهمیدم که قصد انجام چنین کاری رو نداره................منتها اگه اینو شک داشتم اینو مطمئن بودم وضع این اقتصاد دولتی کم بازده فعلی با اومدنش هیچ تکونی نخواهد خورد و هشت سال دیگه به همین منوال خواهد ماند..............البته اکبر یه کار عالی میخواست بکنه اونم برقراری رابطه با امریکا بود.............کاریکه فقط اون میتونست بکنه...................اما من فکر میکردم اینکه اول اقتصاد مملکت از داخل درست بشه مهمتره...............اتفاقا همون کسیکه من میخواستم رئیس جمهور شد.........اما یه بد شانسی هسته ای همه چیزو خراب کرد.........البته من از رائی که دادم پشیمون نیستم.................ولی پیش خودم فکر میکنم که اگه انهائی که نیومدن رای بدن اومده بودن شاید..........................گذشته ها گذشته

۱ نظر:

arash xak گفت...

in do ta poste akhar chera jabe jan shodan? jaryan chiye?