سه‌شنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۷

از راه رفته و رفتار

من از يه چيز اين مردم خيلي خوشم مياد:بشدت انعطاف پذيرند. امروزا كه مي رم ميدان انقلاب يا كه وليعصر و برق نيست سر سگ بزني موتور برقه كه گذاشتن توخيابون و كار ميكنه.اوج چنين رفتاري هم اون موقعي بود كه مي خواستن تهران رو موشكباران كنند و ما هممون اسباب اثاثمونو گذاشتيم رو كولمونو در رفتيم! خلاصه اينكه من از اين انعطاف پذيري و آمادگي خوشم مياد, همين!
پانوشت:رفته بودم كه توي راهنماي همشهري آگهي بدم بعد حقيقتش اينه كه با من خيلي محترمانه برخورد كردند, منم گفتم باشه! بعد همين جور پشت سر هم عزت و احترام و اينا به حدي كه آخرش كه داشتم ميمودم بيرون و بهم گفت:"اميدوارم كه كارتون راه بيفته" من ديگه كاملا مستاصل شده بودم و در جواب دادنش دچار تپق شدم.خلاصه اينكه ما تو اين سگدوني اينقدر خشنيم كه اصلا و ابدا آمادگي چنين برخوردهاي انساني ائي رو نداريم!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

موافقم برادر

Bingala گفت...

adab faghat tu ketabaye adabiat peyda mishe va bazi adamayee ke az moheet yadeshun rafte taseer begiran :-S

ناشناس گفت...

آره والا راست می گی انگار عادت ندایم بهمون احترام بگذارن:
من یه بار به یه سینما زنگ زدم بلیت رزرو کنم طرف پشت تلفن انقدر باهام خوب حرف زد که فکر کردم اشتباه گرفته م!!

ناشناس گفت...

ول به آشناها خبر بده بعد تو همشهری آگهی چاپ کن ... ببین شاید به کار ما اومد با هم وارد معامله شدیم