چهارشنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۷

دور از ارزشها

وقتی با یکی از بچه ها راجع به یکی از دوستان که ماهی 800 هزار تومان حقوق میگیره صحبت می کردیم من به شوخی گفتم من اگر چنین حقوقی میداشتم دو تا زن میگرفتم. اونوقت دوست من خیلی مهربانانه و با دلیل و برهان سعی کرد به من بفهمونه که یک زندگی بسیار سطح پائین و محقر در حال حاضر چیزی حدود 700 هزار تومان در ماه خرج برمیداره. خب راستش از اینکه دوستم اینقدر آدم منطقی و محترمیه خیلی خوشم اومد
پانوشت:سخترین لحظه واسه من اون موقعئیه که یه عده چهار تا کاغذ پاره میارن و ما رو با چند تا از این دور و بریها مقایسه می کنند و ما می بینیم از کسانی که از نظر فهم و شعور از ما سالها عقبترند ولی ما علی رغم همهء توانائیها از اونها عقبیم! این چیزیه که واسه من خیلی سخته

۶ نظر:

LoliGameS گفت...

to avalisho begir , kharje dovomish ba man !!!!
oon rage feministim dare miad bala ...

ناشناس گفت...

khoobi dash ethan?? nagi in jozephe bi marefate haaaaaaaaa :*

ناشناس گفت...

To gooya doost dokhtaram nadari chon age dashti mifahmidi ke mahi 800 faghad javabgooye une :D

ناشناس گفت...

با سلام، از شما دعوت میکنیم در نظرسنجی‌های ما شرکت کنید و دوستان خود را نیز دعوت نمایید. فقط 30 ثانیه!
با تشکر
نظرسنجی‌های خودمانی

ناشناس گفت...

man age 100 hezar toman mahi dahtam ba khodam zendegi tashkil midadam

ناشناس گفت...

sharmande agha dadam daste rabet...
kootahi az oon boode :P